Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, July 1, 2009

Sireh Pulang ke Gagang 5

sireh pulang ke gagang 5 coming back...alhamduliah sangat seronok, selama 2 minggu aku duk kat matriks menjadi gerak kerja sireh pulang gagang ke 5 dan juga ajko mppb pdt sangat la best,rasanya seperti kembali ke zaman jpp ketika aku di matriks dulu. Rasa cuti aku ni tidak disia-siakan begitu sahaja . Masa itu juga aku mengenali JPP-JPP yang baru dilantik,alhamdulilah program 24 hours with jpp berjaya dengan jayanya...smg mereka dapat menjalankan tugas dengan jayanya,,,


-gerak kerja sireh lelaki-



-gambar reramai-



-semua ajk-



-time tgh wat dewan-


-hasil gubahan banan and amira-



-ini lah dier hasil design dari aku,logo spkg 5-



-time mppb pdt, aku ngah suruh dak angkat beg heheh-


-angkat beg..saper suruh lambat-


-jpp 2009-2010-

2 comments: